tisdag 23 september 2008

Shake that ass fore me...

den låter gillar jag skarpt, så jävla härlig låt..! haha. :)
nu sitter jag på jobbet idag, jobbar bara 4 timmar och då ska det dessutom klämmas in APT på 45-60 min i det! Skönt alltså.


Saknar min Sessa väldigt mycket just nu, hoppas jag får hämta hem henne snart eftersom det endå inte verkar bli några valpar.


Är ledig väldigt mycket nästa vecka, kanske det blir till att åka till magda med alla hundar och grilla korv i skogen?? Hmm... låter som en utmärkt idé tycker jag. ska bara tala om de för henne också, haha. men hon brukar ju inte banga. ;)


Jag fyller 21år om 2 dagar... om någon hade sagt till mej dagen jag fyllde 20 att jag nästa år vid den tiden skulle vara gravid, nästan halvgången dessutom, så skulle haf garanterat inte ha trott den människan. haha. men allt går inte att planera, och detta är nog den bästa olyckshändelse jag varit med om. Jag verkligen längtar, och det gör blivnade pappa Jonas också. Är mega lycklig just nu, älskar mina hundar, min lägenhet, Jonas, min bäbis i magen och mycket mycket mer. :) (inte för att jag skulle gråta blod om någon kastade ett hus efter mej, men men)

Var som sagt och åt hos svärmor igår, mega gott.. mm.. älska mat, haha.
Jonas pappa påpekade att jag började få kula, så det syns ju tydligen ganska bra då, haha. :)

Inga kommentarer: