onsdag 8 oktober 2008

Onsdag idag..!

jajjemen. Idag är jag på lite bättre humör än igår, även fast jag jobbar långdag.. :) Lite surt var det att gå å släppa hundarna i morse och inte få tiden att vara ute nå länge, men frosten och minusgraderna så hade jag lätt kunnat stanna ute länge! :) så skööönt. Bättre än att sitta på en stol bara iaf. köpte en stor godispåse eftersom jag tyckte så synd om mej själv. ;)

Jonas tycker Buddha är lite pinsam när han springer omkring nhemma å är söööt i en rosa tröja med glittrande stora stenar på. ;) han som e så fiin i den..! ;) Rosa å naken å gullig, haha.

Fast hemlängtan har jag ändå, hem å mysa med Jonas, gå en lång sväng med hundarna och sen hem, tända ljus å mysa under en filt å dricka the. mums.. :) nu längtar jag ännu mer efter han,. typiskt..! :)

Inga kommentarer: