fredag 7 november 2008

Fredag

Mmm, och har varit hos BM idag.. :) det var mysigt, synd att Jonas inte kunde följa med bara. Hon klämde och hade sej på magen, tydligen ligger bäbis med rumpan neråt, därför jag känner sparkar längst enr i magen, och det är tydligen därför jag kräks lätt om jkag ätit fet mat osv. tydligen så gör jag det för att bäbis ligger och slår med huvudet på magsäcken. Men hjärtljuden lät fina och höga :) 147-148slag i minuten. SFmåtten var 26 typ. Inte för att jag egentligen vet vad det är, men hon sa att de var bra, så jag antar väl det då. :) dessutom så gav bäbis en rejäl spark på mikrofonen, tydligen så höll hon den vid fötterna så hon kittlade den, haha. Det small till rejält i högtalaren. :)
Blodtrycket var lååågt, men de hade jag förra gången, mamma har också det, så de är väl bara att ta. Hon tyckte jag borde vara yr osv för att de var så lågt, men de har jag inte känt av. :)
Nästa gång jag ska dit är 8 december, då min pappa fyller år. :)

Igår så pratade jag i telefonen med Magda, de är bra att prata med henne, för jag höll på i 3 timmar å då plockade jag i diskmaskinen, plockade undan allt i köket som jag itne vetat riktigt vart jag ska göra av plus lite i vardagsrummet och dessutom gjorde en äppelpaj som jag å Jonas kunde mumsa i oss sen. :) Snaskigt värre kan jag lova!

är på jobbet nu, det är aslång kö (jag pratar med kunder undertiden jag skriver alltså, jag sitter inte å slappar när det är massor som ringer) och då börjar vårat system att krångla på engång..! orka..! men men, ingenting man kan göra nåt åt. tyvärr..!
Så sorry alla som sitter i kö! men vi gör så gott vi kan!

Igår var det dessutom hundträning. Skalman var med, han tyckte de var buskul, men ville helst leka med alla å inte träna kontakt. men men. övning ger färdighet!
Trey var också med, asduktig var han! :) min favoritpojke..!

Det kommer att komma in bilder här, men Jonas har ju flyttat sitt internet osv till mej men det är nåt med telefonkopplingen, våran telefon ringer hela tiden, men det är numret som dom förra hyresgästerna har som dom ringer, inte vårat alltså. nåt med en dubbelkoppling eller nåt sade dom på Telia. vi får se när det blir, har massa bilder på både hundarna, magen, mina brorsbarn osv att lägga in..! kommer att komma i bilddagboken också, bara några kommer hit.

<3>

Inga kommentarer: