lördag 29 november 2008

Lördag kväll..

Mmm, lördag kväll. Alla ljusstakar å stjärnor lyser, det snöar inte lika hårt längre, det har kommit flera cm idag, myyyysigt..!
Jag gjorde knäck och ischoklad idag, både vit och vanlig choklad. :) mums..! knäcken kan jag inte få att stelna, men ischokladen blev toppen iaf..!

Jonas syster med ban och barn var hit och fikade, så det blev inga pepparkakor bakade idag, får se om de blir i morgon. :) Gustav (barnet) kom och sa !han äter inte" och pekade in mot tv:rummet. han försökte mata min sköldpadda med chips. ;) han tyckte inte det var speciellt gott ;) haha. (Gustav är 3 år)

Nä, nu ska jag hitta på nåt. vill hellst krypa upp i soffan med chips, julmust å choklad till en film, vi får se om det blir så efter att hundarna fått sitt. :)
fast jag skulle gärna ha en spark också, åka ut en sväng med Trey..!! :)

Inga kommentarer: