måndag 24 november 2008

Måndag hela hela dagen!

Mmm, idag är det måndag..! och en snöig sån också..! Lättare storm på morgon kissningen, smidig man känner sej med 3 hundar och en jacka som inte går igen över magen när det blåser..! :D haha. Gullig tjej lixom..!
Tog lite sovmorgon, till 9.00 idag. Sen efter att jag rastat vovvarna i blåsten och snön så plockade jag undan lite å dammsög å torkade golven i köket osv, skrota på lite alltså.
Eftersom jag inte är så smidig när jag går i blåsten med jackan, så skulle vi åka å släppa hundarna på raksträckan istället. Dom var totalt galna! Skenade som tokiga i snön, tjock snö och blåst, hundarna hade skit kul!
Knäppte någon bild, vi får se hur dom blev, hann inte lägga in dom på datorn. Skulle ju iväg å jobba, å i bilen började Trey kräkas, sen ute, sen inne i lägenheten. brun/svart skummigt slem, hoppas han inte ätit nåt farligt, han brukar inte kräkas av saker han äter. Dessutom så var han typ "skygg" för mej, vek undan hela tiden å höll på.
Känns bra att få gå på jobbet och lämna han hemma. fy fan. å Jonas skulle dessutom vara barnvakt åt sin systerson, så han är inte heller hemma å ser hur han mår. bara att vänta å hoppas på de bästa lixom. fy fan.

Ska se om jag orkar lägga in nå bilder i morgon..!

Inga kommentarer: