tisdag 18 november 2008

Onsdag morgon-SJUKT trött

Mmm.. Kunde inte sova igår. Sen så blev jag väckt flera gånger av att Skalman pep som en galning, var dålig i magen som fan. Anledningen kommer om en liten stund. Sen gång vid halv 3 lyckades jag få Jonas att gå ut med honom, jag pallade bara inte, skulle ju upp kl 5...
men nu kom det inget alls när vi var ut, han bara kissade.

Telia fick komma hem till oss igår för att få till telefonen. Jonas fick sticka från jobebt lite snabbt, för dom ringde ju hellst när dom var utanför utan förvarning *ORKA* Då när han gick in upptäckte han att Skalman ätit upp ett helt hårdbrödspaket..!! Snaskigt värre lixom. det följde ju med lite tillhörande papper osv också, ha är inte så noga min lilla Skalman. Därav natten härliga promenader.
Iaf, då fick dom till telefonen, men gissa om internet fungerar också?? NEJ DET GÖR DET INTE!! så vi fick ringa å felamnäla det IGEN, fy fan va jävla less jag är..! Synd att Jonas har nåt abonemang hos dom, annars hade vi lätt bytt företag enbart för att det krånglar så jävla mycket HEEEELA tiden..!!!

Och just nu är jag så sjukligt trött..!! och ska sitta här från 7.00 till 15.30.. och för dom som inte vet det, här går det inte att komma iväg ens 2 minuter tidigare, för kl 7.00 ska jag logga in på mitt "konto" och börja ta samtal, och jag får heller inte logga ut en minut innan 15.30... (jag vet, är väl inte s hemskt egentligen, men jag trivs inte här..!)

Inga kommentarer: