onsdag 3 december 2008

Helt galet!

Det bara toksnöar!
Igår, tisdag, så började det snöa vid 16-tiden. När jag slutade 22.00 hade det kommit skitmycket, säkert ca 7cm, det fortsatte hela natten å nu är det typ 2dm ute..! om inte mer..! oplogat, gullig jag kände mej, gummistövlar för att försöka hålla mej torr, oplogat i den snön, hundar som blev totalgalna och bara ville busa, och tjockis på det..! fy fan. knäppte nåt kort på Trey i snön, dom kommer in ikväll, sen så knäpper jag nog nå fler också eftersom det kommer vara ännu mera snö eftersom det bara fortsätter snöa. :D

När jag gick till jobbet så var de tillåmed en postbil som kört fast över en plogvall ut mot den större vägen, 2 gubbar stod å försökte skotta loss honom å sen skjuta på..! Starkt gjort, gubbarna var minst 80 så de tyxckte jag var snällt av dom att hjälpa till.. :) det var den 3dje bilen jag såg köra fast i snön, å då var klockan bara 09.40 än..!

lägger ut bilder ikväll..!

Inga kommentarer: