söndag 11 januari 2009

Slappdag... Nästan iaf..

Mmm... Blev inte så sent igår som jag trodde, Pär å Jonas satt å drack öl å pratade massa saker som jag själv inte ens orkade lyssna på (ja, jag är inte så där trevlig egentligen) men jag tog sovmorgon till halv 10 ändå.. :) Rastade hundarna då, sen så fick dom varsitt ben att lägga sej med. Dom är hur lugna som hellst idag. Buddha kommer hem vid 19 han.
Har plockat bort julen, så skööönt..! Men gardinerna sitter uppe än i sovrummet å vardagsrummet, orkar inte ställa mej å stryka dom andra idag..! Tar det i veckan, skönt att få bort allt annat, speciellt med tanke på att jag köpt nya ljus hängare till fönstren i vardagsrummet, svarta smideshjärtan som man ska ha värmeljus i som hänger, jättefina, tyckte Jonas också. :) Sen plcoakr jag en massa i allmänhet, småsaker som blivit liggande när man varit för lat, vattna blommer å tvätta lite osv. :) Så rent å i ordning blir det här iaf.

Nu ska jag ta itu med badrummet, ska storstäda där idag, damma allt osv.
Kanske skriver nå mer sen..!

Inga kommentarer: