torsdag 22 januari 2009

telefonkö...

var ute med Skalman å Buddha, dom hade tok kul å lekte som galningar som vanligt när jag väl kunde släppa dom. var ute å gick i lite mer än en timme, skönt!

Nu sitter jag i den andra telefonkön för idag, ringde till agria å försäkrade hundarna där igen, å nu sitter jag till sveland för att ta bort den jag tecknade där. Jag har tänkt på det hela tiden å nu ändrade jag mig, så rädd att det ska bli nå fel om det skulle hända nåt med hundarna..! Så nu är dom tillbaks hos agria som dom varit hela tiden innan..!

försöker även kasta ihop lite lunch, avancerade köttbullar å makaroner, men kommer inte på nåt annat just nu för jag ska in i duschen också och hinna rasta hundarna engång till innan jobbet, så nu har jag inte tid att skriva mer för då bränns köttbullarna..!

hejhej!

Inga kommentarer: