fredag 27 februari 2009

Freeedaaaag..!!!!

Ja, idag var det fredag! Jag å Tuva tog en promenad och handlade på ica på förmiddagen efter att vi rastat hundarna, sen gjorde vi lunch tills Jonas kom hem. Tonfisk sallad. Är det bara jag som inte tycker att det smakar nåt av det? hmm. Men men. Efter att Tuva ätit så tog vi Skalman å Buddha å gick en sväng, när jag gick vägen jag brukar gå så kom jag bara halvvägs, det var fortfarande oplogat resten av vägen. En spark och en åklåda hade inte varit fel! Då hade det blivit fart med hundarna iaf! Så typiskt också, jag hade ju tänkt gått lite längre så jag kunde släppa pojkarna i skogen, men så långt kom jag ju inte. Dom får väl springa en sväng ikväll istället då, kanske kan gå dit i morgon eller nåt. Till skogen alltså. Släpper dom bortanför lägenheten ikväll. :) Invecklat. jag har absolut ingenting att skriva egentligen, då blir det så. :)

1 kommentar:

Emma sa...

hej, jag kan inte påstå att jag gör så mkt mer än tränar dem ibland, och det är först nu de har börjat lugna ner sig. dom har ätit både bilar, hus och rymt.
plus att den vita är rädd för det mesta så man får öva på det lite då och då.