måndag 30 mars 2009

Äntligen kurs igen!

Ja, det var så kul att äntligen få gå (åka) till kursen igen! har ju missat 2 gånger! men det var några fler som också missat, så Carita skulle försöka få ihop någon kväll då vi kunde ta igen det, verkligen snällt! Sist jag var med så var det ju 1 burk med the och 4 tomma vi slutade på, vi började på det idag och Trey var så duktig så sista gången vi gjorde så hade han en med the och 4stycken med olika andra dofter i, jag kommer ihåg 3, kakao, florsocker och ostkrokar. Och då ska hunden alltså markera rätt burk, den med the i, och det gjorde Trey hur jag än drog med "stolpen" dom sitter på. :) Jag är SÅÅÅ stolt!!



(gamla bilden)

1 kommentar:

Maria sa...

Nää, för hom följer SIN kurva. Precis på vikten, (den tjocka linjen) och strax under på längden. Känns som att längden är det svårt att göra något åt ;)) Vikten kan man ju till viss del påverka, fast det är svårt att truga i ett barn mat som inte är hungrigt, eller neka ett barn mat om det är hungrigt. Men jag tycker det verkar som om dom är mer "på" yngre mammor, och ammar man inte så står man inte högt i kurs. Sorgligt men sant! Fast jag är ju aldrig där o väger ens. Bara då jag blir kallad då det är läkar besök el sprutor. Men allt är sååååå bra. Och så ammar jag i tid o otid. Att hon varit dålig o äta vanlig mat gör inget, hon har hela livet på sig typ. Ja, så är dom.