måndag 23 mars 2009

Besviken

I torsdags var jag äntligen ute och gick stavgång igen, hur skönt som hellst! Även i lördags också, så nu skulle jag ut idag igen, nu är det -8grader :( Och jag får jämt toklätt ont i halsen, så jag vågar inte gå ut med stavarna nu. :( I vanlig takt är det ingen fara, men inte i det tempot som det blir med stavarna. Ska ställa mig på orbitrecen istället, men det är ju inte samma sak! Jonas föreslog att dra ner den på det lättaste bara för att få själva motionen liksom, ska testa iaf, måste ju vara bättre än inget. Jag kollade aldrig på tempen ute för jag väntade på att klockan skulle bli runt 19 för då är det så pass mörkt att jag vågar gå, haha :) Tycker det är lite pinsamt att gå i dagsljus än så länge, eftersom jag dessutom måste gå efter vägen än så länge, bara där det är bart. (Det har dessutom snöat hela dagen) Nä, nu ska jag rasta hundarna och sen trampa lite! Så får det bli stavarna i morgon istället! Då ska jag hålla koll på tempen ute så jag hinner innan det sjunker!
För det skulle bli så typiskt mig att få nån förkylning eller nåt nu när jag väl kommit igång att gå med stavarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Akta dej för att dra på dej en förkylning nu säger jag bara! Jag blev sjuk för flera veckor sen & det håller fortfarande i sej...ena dagen är det helt ok, då känner jag bara av halsen lite, kraxar & så & andra dagen känner jag mej riktigt dålig igen...fattar inte hur seglivad en helt vanlig jävla förkylning kan vara! Jag har fått suttit i soffan & försökt sova en del nätter för så fort jag lägger mej ner hostar jag tills jag kräks (det kanske är för mkt info, men jag försöker bara ge en bild av hur det är ;-))
Ta hand om dej kusse & krama lillprinsessan från oss!