torsdag 5 mars 2009

Busigt värre.

Glömde uppdatera igår. IGEN. haha. Jag å Skalman gick iaf in till "centrum" för att träna lite. Han tycker det är jättejobbigt att möta massa människor, han vill hälsa på alla..! Han ställer sig hellst på bakbenen och följer efter dom om han kan, haha. Så vi gick med vagnen och MASSOR av hundgodis, och det gick toppenbra..! Gick runt flera varv och flera gånger så gick han och bara kollade på mig, inte på dom mötande. Lika hundar blir han glad av att se, då börjar han hoppa, skälla å vifta på svansen. Men vi stötte bara på en hund, så vi förföljde den lite, men det gick hyfsat också. :) Men sen var han trött..! Han fick ju koncentrera sig i över en timme, så jag tycker han var jätteduktig. :)

Sen på kvällen så lät jag alla hundarna köra godis sök. Tog dom en och en och kastade massa godis i snödrivor och på andra sidan snödrivorna. Haha, då blev det tempo..! Kastade säkert 2 nävar levergodis åt varje hund, haha. Don höll på å nosa å leta i över 15 min, så då var dom lite nöjda efteråt. :) Allt för godis!

Inga kommentarer: