fredag 17 april 2009

Blåsigt värre, slappdag idag!

Ja, det tokblåser ute, inte alls skönt att vara ute, och inte bra för Tuva heller! Blir nog ingen långpromenad idag, det blåser så mycket så Buddha är inte precis heller sugen och jag har inte tagit det lugnt en sekund på hela veckan faktiskt så efter lunch ska jag slänga in en film i DVDn och kolla och mysa med Tuva. :) Dessutom har min mens kommit tillbaks och jag har mensvärk, känner mej uppblåst och åt just upp chockladen jag skulle spara tills i morgon. Men men! Nöden har ingen lag! haha.

Fjunis (Magda) ich jag satt uppe till 2 i natt och drack the och pratade massa skit, alltid lika trevligt! :D Hoppas vägen breved hennes hus tinar upp helt snart så jag, Tuva och hundarna kan komma och låta alla hundarna busa efter vägen där. :) Kanske tillåmed grilla korv igen? Alltid mysigt!

Nä, nu ska jag fixa lite lunch. Det enda jag planerat idag är typ byta i maskinen och hänga lite tvätt, dammsuga och torka golven, plocka ner alla Tuvas kläder i storlek 62 i byrålådorna, dom sitter lite löst ännu men vi har så mycket i just den storleken så hon får börja använda dom nu redan. :) Så det blir en slappdag idag!!

Inga kommentarer: