fredag 17 april 2009

Starka vindar

Ja, det blåser på jättemycket!
Det blev slappdag som jag ville, men hann aldrig sätta igång filmen, haha. Tuva skulle ha mat, sen var hon inte nöjd utan ville ha mer mat, sen kom Jonas hem och jag dammsugade och torkade golven, rastade hundarna sen åkte vi till hans mamma och pappa och åt. :)
Nu har jag tränat Buddha inför söndag, önskar jag kunde få hans bakben längre bak! Jag knuffar på dom med fötterna så han flyttar på dom, men jag får göra så varje gång! Men men. Vi får se hur det går, var totalt 9 kineser anmälda men jag vet ju inte hur många i vilka klasser.

Vi får se vad det blir för uppdatering i morgon, ska först på min brorsons dop i Ramsjö, sen ska jag träna och trimma Buddha och packa hans grejer, sen har jag ju Tuva och Jonas jag vill spendera tid med också. :)

Nä, nu ska vi kolla på film och sen ska jag stryka klänningen Tuva ska ha i morgon. :)

5 kommentarer:

Maria sa...

Vadå, vill du spendera tid med Tuva och JONAS? Vad är det för stil ;)) Tycker det är viktigare att tillfredställa oss bloggläsare =))

madde sa...

sv: nej men precis, vissa saker kan man inte fejka.. inte att man kan se andar heller lixom :/ man ska nog åka dit själv för att få sin egen uppfattning :D hhe

jag skulle sätta mig i gungstolen jag bara för att få se vad som hände HAHAHHAHA men jag är lite sån ja ;) hahaha

madde sa...

sv: jaha hahaha xD då struntar man nog i det ;) hahahaha men hur kan den gå sönder om ingen sitter i den någongång? har den verkligen förmultnats så hårt? hahha

aja jag vill dit iaf :D

Maria sa...

Det låter bra =))

madde sa...

sv: ja jag inväntar mens så jag har choklad begär hahaha xD

hur känns det att plötsligt ha mens igen då? hha kan tänka mig att det inte är ngt du saknat menar ja...