onsdag 1 april 2009

Vaför gör jag så här??!

Jag har nu suttit och läst en blogg, fast jag egentligen inte velat så kunde jag inte sluta, har gråtis som en tok. En kvinna som heter Melissa skriver i sin blogg om hur hon miste sina tvillingflickor ganska sent i graviditeten, mer än halva tiden hade gått. Nu är hon gravid igen, det finns bilder på flickorna och graven och begravningen osv. Hon är så stark och skriver verkligen bra! Men jag kan inte hålla tårarna borta, kan inte låta bli att tänka att "tänk om det varit jag..." Jag ska egentligen inte läsa sånt där för jag vet vad ledsen jag blir, men jag kan inte låta bli. Tryck på hennes namn så kommer ni in dit!!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag förstår precis vad du menar! SÅ hemskt det måste vara och så rädd hon måste vara nu när hon är gravid igen!

Kicki sa...

okej, men va jag förstår så kan jag ta ut halva dagar, för man plugar ju bara halva dagar. eller att man säger att man pluggar 3 dagar i veckan och tar ut 4 mamma penningsdagar, fast att man pluggar mer.. men får man inga pengar för att plugga? har hört att om man pluggar ett visst antal kurser så får man ett bidrag från csn.. jag ska kolla upp allt :)