onsdag 22 april 2009

Varmt värre!

Idag har det verkligen varit kanon väder! Solen har varit framme, lite moln men dom har varit små. Gick en långpromenad vid 13 (som vanligt) med Skalman och Buddha, Tuva och Emma. Mysigt värre, skönt som tusan, fick ta av Tuva täcken för hon var alldeles röd, haha. Hoppas det är sånt här väder i morgon opckså, då ska jag fixa i ordning lite här utanför! :) Innan middagen så städade jag bilen, behövdes verkligen, inte gjort det sen vi var i linsjön så det var fullt i lera i kombin. Typ inget lossnade när jag dammög heller, haha. Men jag dammsög, satte in en ny doftgran (dom är verkligen fula! jag hänger dom på växelspaken så dom inte syns, haha. Behövs när det är en hundbil!) dammtorkade (blöttorkade) överallt inne i bilen och skrubbade dom där plastmattorna som ligger på golvet och skurade ut kombin, så nu är det rent! Ska lägga in 2 nytvättade mattor där bak också, en i varje bur, som dom kan ligga på. Jonas tog just bilen och åkte iväg, han är så snäll, han ska tvätta utsidan åt mej :) Sen kommer den vara skinande ren!!

3 kommentarer:

Linda sa...

toppenblogg du har! hit kommer vi igen!

kram linda och bertil

Emma sa...

Hej, hoppas ni har det bra.
Jag undrar om du skulle vilja svara på en enkät om intresset för ett hundcafé som jag har gjort i skolan? (vi ska starta ett låtsas företag, så då är vi tvugna att ta reda på intresset)
Skulle verkligen uppskatta det.
MVH Emma

Emma sa...

Svar: Tack:)

1. Ålder
10-19 20-39 40-59 60+

2. Är du intresserad av ett hundcafé?
Ja Nej

3. Vilken storleksklass tillhör din hund?
Liten Mellan Stor Har ingen hund

4. Vilken tid passar det bäst med fika?
Förmiddag Eftermiddag Annat_____

5. Vad köper du helst när du ska fika?
Småkakor Bulle Muffins Wienerbröd Glass Pajer Smörgåsar/Baguetter Annat______

6. Vad köper du att dricka?
Te/Iste Kaffe/Kaffedrinkar Läsk/Mer Vatten

7. Är du intresserad av att kunna köpa andra hundartiklar?
Ja Nej

8. Om JA, vad vill du kunna köpa?
Leksaker Kläder Hundböcker Sovplats Koppel & Halsband Hundmat/Godis Spa artiklar till hunden

9. Lekhage till hunden?
Ja Nej

Tack för att du hjälper mig:)
/Emma