tisdag 16 juni 2009

Sommaren verkar spårlöst försvunnen...

Helt ärligt, den har nog stuckit till varmare breddgrader.. ;) (haha, kom igen nu, lite rolig var jag!!)

annars händer inte så mycket. Tuva vänder sej till mage ungefär 10000000gånger per dag, idag när hon va trött så vände hon sej, skrek och jag vände tillbaka, 2 sekunder senare vänder sej igen, skriker igen. osv osv. hur många gåger som hellst! kul att klara av att göra nåt, synd bara att dset gör så hon hamnar på mage vilkeyt hon inte vill vara längre stunder, och absolut inte alls när hon är trött! Fisunge. Hon började ju vända sej från mage till rygg innan hon vände åt andra hållet, men det gö hon inte längre. När hon blir trött på att ligga på mage så ligger hon med ansiktet rakt ner i filten bara! men men. :)

nä, jag kommer inte på nåt intressant alls att skriva, förutom att Skalman verkar ha mask så han sa avmaskas ikväll. Någon som vill komma och plocka upp bajset sen när masken kommer? Trodde jag skulle kräkas förra året (då han ocksp hade mask) och den kom ut, den var VIDRIG. Jag sa det, tur att han gjorde det ute (han var inte helt 100 rumsren än) för hade han gjort den inne så hade jag måsta elda upp golvet. haha. Nä, nog om Skalmans bajs nu. ;)

Godnatt

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ja tanken var ju kanske för dem som har kanalerna och kan se dem en gång i veckan :)

Jennie sa...

kan man beställa lite sommar på postorder tror du?

Anonym sa...

ja de är sjukt de där.. men man får vara glad över den lilla sol man får... =)

Önskar sommaren kunde börja nu..
hur är det med dig och lillstumpan då?

jennie

madde sa...

sv: haha ja det är lungt, ja menar hur skulle du kunna veta? ;) men ja asså vi har som sagt varit gravida förut i gymnasiet så jag tror inte det är fel på freddes spermier, men vi skulle ju dit samtidigt så de ska nog undersöka oss båda. Jag tror att felet ligger hos mig, antingen min vikt, att jag tänker för mkt på det eller att det är ngt fel på mina äggstockar eller ngt.. man vet ju inte. förhoppningsvis äre bara ngt enkelt. spärren där som alla snackar om ;)

madde sa...

sv: ja men jag tror som sagt att det är mig det är fel på haha men men hoppas de kommer fram till ngt :)