fredag 26 juni 2009

Vartm, varmt och åter varmt!!


ja, varmt är det! och idag har det badats, för min baddräkt har efter många om och men dykt upp! Så här ser den ut, den såg faktiskt bättre ut på, det är ju inte ofta sånt händer! Men nu kan man bada iaf, bikini får det bli nästa år, vill ju inte att badplatserna ska bli folktomma, de vore ju lite pinsamt. Hmm. En vit strandkjol till också, nice som tusan, perfekt när vi åker till danmark om 2 veckor och ska vara på ett vattenland också! Så man slipper gå å visa sin stora dallrande rumpa för alla, HAHAHAHA. Gulligt!! Nä, nu ska jag sluta skryta om min stora kropp och rasta hundar istället. Har städat överallt idag så vi kan ta det lugnt nu när Jonas semster har börjat!! WIIE! Borde ju hålla sej över helgen iaf, förutom dammsuga upp hundhår då. Nä, som sagt, hundarna vill ha mat och rastning och jag vill pussa på Tuva innan hon somnar. Vi får se hur det blir med uppdatering, det skulle ju bli svalare mot slutet av veckan så man vill ju passa på å bada å grejer innan dess!

6 kommentarer:

madde sa...

sv: ja lätt att vi ska :D

fin baddräkt :)

nej inge papper ännu men de var inte så länge sen jag ringde heller.. men jag lovar att berätta :)

Hallonmamma sa...

Underbart att du hittat något fint :) Håller med dej att med en vit strandkjol så blir det perfekt! :D

Hallonmamma sa...

men herregud så obehagligt! Jag frågar ogärna om hjälp men gör det n för min egen skull! Annars skulle jag bli galen.
Tycker detta var en onödig kommentar. Och hon har även dubbelmoral. Blev riktigt sur av den. Suck alltså.

Kicki sa...

hehe de är för att vi köpt när de varit billigt sån där ekonomipack med 2 förpackningar för typ 170kr :) De går åt 2-3paket i månaden. För er då?

Kicki sa...

Ne de är strl 4 så de kommer han inte hinna växa ur :) har ni börjat använda up&go? :)

Nypan sa...

Heh jag la undan några tusen förut så jag tänkte betala plattången med dom, sen får jag leva snålt ;P Nu har jag äntligen en sladdlös, jag har ju velat haft en i en evighet! =) Hoppas allt är bra med dig o lilla familjen :) Kram