fredag 10 juli 2009

ojsan... Igen..

Är verkligen kass på att blogga just nu! sorry! men men. :) I morgon kväll bär det av till Göteborg, till båten till Danmark. :) Småpackar lite just nu, typ handdukar osv. Har även plockat fram vilken mat Tuva ska ha med sej och skrivit upp vad vi behöver köpa mer av. Tex blöjor. Inte samidigt att åka utan. ;) visst, det finns nog blöjor i danmark med skulle jag tro, haha, men jag vill ha med mej ändå, haha. Ska packa Tuvas kläder som ska med nu så är det klart, så får jag packa åt mej i morgon. Har tvättat nu så allt ska vara rent och fint. Slänger nog in ett inlägg i morgon innan vi sticker!!

4 kommentarer:

Kicki sa...

ha en bra semester! :)

Nypan sa...

Jo jag kommer ihåg att du ville ha en sån i örat förut :) Hoppas ni får det trevligt på semestern och att lilltjejen sköter sig =)

Nypan sa...

Glömde skriva - Kanske inte är så supersmart att göra ett sånt hål nu när hon börjar dra i saker o så, du får vänta nått år ;)

Malin S sa...

Hej!
Tjejen från Ånge heter Tuva Lövgren. Det är en 11 årig tjej som bor med sin familj. Jag ska leverera marsvinshanarna imorgon.
Ja Benjamin är verkligen jättesöt. Men jag vill helst inte ha nå hanar hemma. Det räcker med honor.
Så nu har jag bara två teddyhonor kvar. Bilbo och Belinda är ju fortfarande till salu.
Ska lägga ut en ny annons på dom snart oxå.