söndag 16 augusti 2009

Grattis mamma 45år!

(igår alltså, den 15 Augusti)
Det firades i Linsjön med mej, Tuva, Jonas, mina hundar, min bror Fredric med sambo Cissi och deras hund, min andra bror Michael och hans sambo Martina 0ch deras två barn Tindra och Henning, och min mormor. :) Och mamma och Lage naturligtvis ;) haha.
Grillat, snacks, tårta mm, kan det bli mycket bättre??!


mormor äter tårta med Nova, hon vet hur hon ska flörta in sej hon..!


Sköööölis och Tuva.

Cissi och Samson.

mormor blir megapussad och tvättad av Skalman.



Skalman tycket inte Tuva skulle ha mockasiner på sej, han gjorde typ allt för att få av henne dom..! Han försökte få tag i dom med tänderna för att dra av dom, Tuva sparkade med fötternas och skrattade undertiden.

Gladfis på sin mormors födelsedag!

Skalman i mitt knä, Nova i min mormors knä och Cissi.




Tuva och hennes gammalmormor.


Med morbror Fredric.

När man ser så här trött ut, då är det dags att åka hem! Hon hade varit vaken nästan 2 timmar längre än hon brukar, trots att hon dessutom var/är förkyld!




Det är vi allihopa för den delan, igen. Orka! men men. Nu ska vi kolla på Pestens Tid, tydligen närmare 6 timmar lång, vi får nog pausa många gånger med hundar, äta, bebis osv.









3 kommentarer:

Kikci sa...

hehe mja, så skitigt blir de nog inte här om man jämför ;)

Här är de skiten som blåser in när man har öppet typ. Och när kevin äter.. sen är de klart de blir dammigt som hos alla :) ja du förstår ;)

Elin sa...

vi vet inte hur mycke krille får jobba nu efter sommaren och han får inte stämpla så även om jag skulle ta ut 7 dagar/v så räcker de inte till.. ÅÅÅH jag vill inte börja jobba ju! uscha.. Vill vara hemma med min gofis! ;-)

Kicki sa...

Ja sånt är verkligen irriterande man tappar lixom intresset för bloggen..

ja de va en hel del kläder, de va fix, nalle puh, bamse, superman och sånt :) Får se om jag tar kort sen.. hehe måste ju leta upp allt då :p