måndag 28 september 2009

Älskar hösten

Hösten är nog de finaste som finns! fast jag gillar faktidkt alla årstider! minst gillar jag sommaren, de är för varmt för mej. Men jag älskar att bada, och de är skönt att vara ute på sommarnätter, men vinterns härliga snö är nog bäst..!! massa vitt, ut på isar och grilla, hundar som härjar så dom ser ut som vandrande snöbollar efter. Vårens gröna när de kommer. Ja, alla årstider älskar jag!!

Har just varit ute på en promenad med Tuva, Trey och Nova. Skönt! Kommer nog bli fattigt med bilder denna vecka, lånade ut kameran till mamma för hon är i Turkiet, fick ett sms vid 9 tiden, då var de 30 grader varmt, haha! Men jag kbäppoer lite med mobilen, vi får se om jag orkar lägga in dom!

nä, nu var de dags att betala räkningar! wiie!! eller inte, haha ;)

Inga kommentarer: