fredag 4 september 2009

Jojjos sista dag.

Vill inte lägga ut en bild på han eftersom han hade skalröta och itne såg så trevlig ut. För er som inte vet så var Jojjo min sköldpadda, nu efter 18år hos oss så är han avlivad. Han blev ca 25 år (han var ca 6-7år när vi köpte han) och hade levt längre om han inte fått skalröta, jag har försökt behandla honom men det funkade inte, blev värre ändå, skalet mjuknar lite grann och nu hade han fått en fläck på huvudet som jag tror var en följd av detta, och eftersom han inte var världens trevligaste att hantera så skulle det vara omöjligt att göra rent. Därför gjorde jag beslutet att åka till vetrinären och få en spruta. Han ska få begravas i den här kartongen, därför jag knäppte på den.

1 kommentar:

erika sa...

Usch va tråkigt Min ena sköldpadda dog oxå häromdagen...