fredag 13 november 2009

Fredagen den 13

Har än så länge bara haft bra saker med sig, och klockan är 23.27 nu så de kan förhoppningsvis inte ske så mycket mer!!

Har gått en ny väg med hundarna nu, alldeles perfekt, man kommer runt och så hem igen, tar ca 1,5 timme, perfekt! Man kan inte ha dom lösa där, men perfekt för koppelpromenad iaf! Micke, min gamla klasskompis och rumskompis från gymnasiet stanna till på väg hem till sina föräldrar, och så kom Emma, så vi och Tuva, Mickes hund och alla mina hundar gick den vägen idag, skönt värre. Har inte gått den förut för jag har just fått reda på den, men den kommer jag gå fler gånger efter!

Sen har jag och Jonas ätit tacos, som vanligt på fredagar, och har nu kollat på en film. Natt på Muséet 2, väldigt bra. Lät som att vi skulle knäppa igång någon Fredagen den 13 film nu, vi får väl se hur länge till vi orkar vara vakna :) Tuva har varit på toppenhumör hela dagen plus somnade på ungeför 30 sekunder efter att hon hamnat i sin säng.

Nä, nu ska vi sätta igång den andra filmen, ska försöka uppdatera lite i morgon med och lägga in lite foton, glömmer ju kameran hela tiden!

Inga kommentarer: