måndag 16 november 2009

Julkorten...

är nu beställda!! Skönt!! Även beställt lite julklappar på internet nu, så de borde trilla in en drös snart. :)

Tuva hade en riktig grindag idag, tillslut så lade jag henne att sova, hon sov kanske bara 20 minuter så jag trodde då att de inte var det som gjorde henne grinig. Sen fick hon lunch, fortsatte vara grinig. Försökte knäppa korten, helt meningslöst, haha. Tillslut så lade jag henne igen, då sov hon i 2 timmar!! Sen dess har hon varit glad, så jag antar att de var sömn hon behövde ändå!!

I morse så stod hon upp i sängen när jag kom och när jag sprang på toaletten så stod hon mot grinden och höll i sig. Plus mot mitt ben. Så nu har hon börjat mot annat än bara soffan!! Duktiga lilla tjejen :)

Nu har jag och mamma just kommit in efter en liten promenad i dimman, den blev bara kanske 40 minuter, men men. Bättre än ingenting iaf.

Nä, nu är de dags att börja med middagen!!

3 kommentarer:

elin sa...

Oj redan fixat julkort :D Vad duktig du är!! Jag är väl den som kommer vara ute i sista sekund med de om jag känner mig själv rätt.. haha...

Kicki sa...

Vi ska vaccinera honom idag :)

hallonmamma sa...

Varför måste ni vänta så länge med att ge dem vaccinet? :O