fredag 18 december 2009

Hundkojan på G...

Mmm, någon som vill gissa hur många tassar som nuddat marken här hemma idag? De är -28 ute, hahaha. Buddha kissade en gång, sen dess har han vägrat. Skalman darrade på alla benen, de var bara Trey som är lika galen som vanligt, han fick jag hämta ur hundgården efter att dom varit ute. jag ville inte ta ut Tuva så jag lät hundarna rasta sig lite snabbt bakom huset tills mamma kom, Trey skulle ligga i hundgården och gnaga på älgben han. Galning!

Jag och mamma började med hundkojan, vi sågade inne i köket, hahaha. Så vi har fått dit yttergolvet, fodret, innergolvet och några ytterväggar. Den ska ju vara inne i förrådet där hundgården sitter. Skulle gärna lägga in lite bilder, men Tuva tar kameran och sladden varannan sekund ungefär, så jag orkar inte nu, haha. men bra blir de iaf! De var inte så kallt att hålla på ute så länge man gjorde saker, haha.

Nä, ikväll vet jag inte alls vad som händer, Jonas är på julbord med jobbet, vi får ju se vilken tid och i vilket tillstånd han kommer hem..!! ;)

Nä, soffan kanske en stund? Om lillstrumpan tillåter??



2 kommentarer:

Kicki sa...

men fy va kallt :S förstår att du håller lillan inne =)

Nypan sa...

Okej men då borde de ju inte bli fel. Du får prova ha lite högre värme kanske så kanske de blir bra. Hoppas de går bättre om du provar igen då :) Å fyfan va kallt, förstår att hundarna vill hålla sig inne :P