måndag 7 december 2009

vad händer med snön?

Det har varit 0 grader nu i flera dagar, är livrädd att snön ska försvinna nu!! Vill verkligen inte det!!

Tuva ligger och sover middag, jag väntar på att Jonas ska komma hem och slökollar lite på TV. har plockat undan lite här hemma också. Annars har jag mest slappat, haha.

Magda skulle ha kommit med Skroten och carina, en kompis till min mamma, skulle komma med sin greyhound, men Carina måste sitta i telefon hela dagen så de blir nog i morgon istället! Dom ska leka med Sköööölis. Mysigt!

Annars står de mesta still just nu, hmm. Ska göra kycklingfilé och klyftpotatis till middag, mums! Tuva får korv till så kan hon sitta och äta själv, de älskar hon ju!!

Nä, nu kom Jonas!!

2 kommentarer:

Elin sa...

Japp jag har provat med både sempers jos på tetra, sempers dryck på flaska och vanlig jos..
Men hon föredrar vanligt vatten hellst konstigt nog!!

Nu är hon äntligen på bättringsvägen iallafall!
Kram

elin sa...

Ja de är inte lätt att få i henne nåt att dricka över huvud taget.. men lite har jag fått i henne som tur är, doppat hennes napp i vatten osv.. så inga stora mängde men antagligen bättre än inget! :)

Ja men de låter ju bra att skicka då :) då är man ju tillochmed ute i god tid :P