söndag 24 januari 2010

Schnappi das kleine Krokodil



Tuvas favorit!!!

4 kommentarer:

Mamma till Adam & Gravid sa...

hehe jaaa, barnet som sitter bakom sitter högre upp & det går att vända dom som man vill, man har ju bebisen bak i början och då kan man välja håll samt håll på det större barnet :) Praktiskt om en ska sitta utåt och en inåt tex.. Det finns ju massa olika modeller av dom vagnarna och jag är i alla fall säker på att jag ska ha en sån och inte en dubbelvagn för jag tycker att de är alldeles för breda haha..

Emma sa...

Grattis på ett års dagen lilla Tuva:)
Önskar Emma och hundarna

Linda sa...

Wow, vilken tur att det inte var bara jag som kände så om Hello Kitty ;) haha!!

Ja men visst,brunt är hur fint som helst , och tiger, han är ju så hiiimla sööt! oj oj oj, totaly lovely ;) hehe!!!

wow.. då måste jag kika på HM, på internet finns det inte ett skit,om man kikar där... men ska åka in ti sundsvall någon dag när jag får tid och pengar över xD hahahah!

Linda sa...

oj, är hon redan ett år? Grattis i efterskott Tuva :)