onsdag 24 februari 2010

Våran dag idag

Det var meningen att jag skulle ha varit på arbetsförmedlingen idag på informations träff, men efter att ha kollat på tempen i morse och de var -33.5 så ringde jag och sa att jag inte skulle komma. Jag skulle ha tagit med Tuva till mamma, och mammas bil funkar inte just nu, så vad gör jag om min bil stannar av kylan elelr nåt med Tuva i bilen? Nä, vi stannade hemma.
Vi har lagat mat, kollat på telletubbies, lekt med ett djurtåg, pussats och kramats. :)

Vattnet har frysit hos oss och några grannar, och kommunen hade inte saker hemma för att fixa det! I måndags frös vattnet, nu kom dom idag och sade att på fredag elelr måndag trodde dom att dom skulle få grejerna. Mindre skoj, men man överlever ju :)




Tuva älskar sin docka hon fick av faster Ellinor med familj! Pillar på den jämt typ!! Och pussar och kramar, sötnosen!


Svårt att nå leksakerna ibland.



Slå en kullerbytta kanske??



Tuva rider på sin häst! Den kastade även av henne innan de var färdigt ;)

1 kommentar:

erika sa...

Ja, sånna där hästar ska man inte lite på!!! De är lömska!!!

Vilka härliga bilder :-) i helgen ska vi till Ramsjö så hojta till om ni har vägarna förbi!

kramkram