onsdag 3 mars 2010

30-års festen och barnvakt.


Det var Ziwan som blev 30 år, tokrolig fest, vi blev kvar till runt 1-tiden då min mamma sade åt oss att stanna! :)
De var första gången vi var någonstans tillsammans sen Tuva föddes, första gången hon har haft barnvakt!!! Jobbigt var det, men skoj ändå!! En gång var vi på bio, för någon vecka sen, men då var vi ju bara borta 2 timmar, och jag tyckte de var småjobbigt ;)

Jag har faktiskt lovat Jonas flera gånger att vi ska göra saker tillsammans och ha barnvakt, men när de väl kommer till punkten då vi ska göra det så hittar jag på någon ursäkt för att slippa ha barnvakt och får vara hemma istället ;) Han tycker inte de är så skoj, men han förstår att jag inte tycker om att lämna bort henne. :) Att ha på dagis är rena plågeriet! Glad ändå att jag har henne där nu, än att man helt plötsligt får jobb och ska vara borta från henne hela tiden, blir nog lättare så här när jag vänjer mej vid att ha henne borta en stund.

Men som sagt, jag fick ju komma hem till Tuva på natten och kliva upp med henne på morgonen :)

Inga kommentarer: