onsdag 24 mars 2010

Onsdag...

Idag har jag och Tuva busat gärnet, har upptäckt ett problem också. Hittar inga fleeceklädda regnkläder i hennes storlek! Visst, hittar i 80 & 90, men hittar bara mått tabell till 90, och dom är gärna 15cm för långa i benen..!!

Vi har även varit till jonas och ätit middag, mums.. :) Annars gör vi inte så mycket.. Igår målade jag elementen i hallen uppe och badrummet vita, ävem målat en pall vit, men behöver någon till lager innan den ser bra ut, kommer bli snyggt i badrummet! Glämde knäppa bild när den var träfärgad, men ni får se sen resultatet, även lite andra grejer jag målat ska jag lägga in, men just nu vet jag inte var kamerasladden är, därav så lite bilder. Men jag kommer att uppdatera rätt inlägg med bilder sen, men jag skriver ett löitet inlägg när de är klart... :)

Tuva går på mycket, nu är hon uppe i 8 steg i rad.. :)

Nä, nu ska jag mata hundarna innan Grey's Anatomy!!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Va duktigt av henne att hon börjat gå nu!!
har aldrig ens tänk förut på att han borde kunna dricka ur mugg förrns vi va hos en kompis och han fick mugg. så gav jag honom mugg med vatten igår och så idag har han ¨bara druckit ur mugg =) så kanske dags att annvända de.

Kicki sa...

vi köpte den fodrade regnjackan på kappahl och de fodrade regnbyxorna på lindex =)