onsdag 9 juni 2010

Sommarjobb

Har börjat inskolningen på mitt sommarvik nu, börjar kl 12 idag till 20.30 ikväll. På ett sjukhem, trivs som attan där då jag tidigare också jobbar där :)
Tuva ch jag var och besiktade bilen, den släppte ut för mycket CO & HC i avgaserna, så se ska fixas, annars var den i frima skick, vrålåket mitt :) Nu kollar Tuva på teletubbies och jag sitter här, ska snart fixa lunch åt oss innan de blir dax för dagis för Tuva, tills Jonas slutar jobba. :)

Annars har vi regn, regn och åter regn. Men efter regn kommer solsken, vi håller på de!!! ;) Skulle ha lagt in lite bilder, men orkar inte leta reda på kameran nu!!!!

Gick just in på banken, inga skattepengar ännu. Typiskt ;) Lääängtar, ska antagligen göra lite fint här hemma med dom pengarna. Nä, nu ska jag hinna kolla på gardiner innan jag fixar mat åt oss!!

1 kommentar:

Kicki sa...

har du inte fått några skattepengar än? de fick vi igår =)

vi har lämnat in papprena idag om namnbyte nere på skatteverket så vi hoppas att det går snabbt&smidigt ;)

haha nja, de lär dröja ett par år innan vi gifter oss =P