fredag 4 juni 2010

vad det blåser!!

Blåser helt galet ute! Idag har jag och Tuva varit på "lilla OS" med dagis, dom kunde rocka rockring, sparka boll, kasta boll i hink, skjuta med bandyboll och klubba i ett mål, krypa tunnel, gå på styltor mm. Tuva kröp halva tunneln och lade bollen i hinken, sen lekte hon med 2 rockringar ;) Min kamera var ju helt död på batteri naturligtvis :( Men men. Sen åt vi pasta och köttfärsås, små sötungar blir hungriga efter att ha varit ute i några timmar! Sen fick dom en glass och efter de var de diplom och en klubba. Sen gick vi hem, jag bytte på Tuva och lade henne i sängen, sen sov hon BUMS!! haha. Mammas hjärta!!

Här komemr lite bilder ur kameran som jag lagt på laddning nu!!


Tuva i sin härliga tunika vi köpte i Danmark.


Tuva springer till pappa en hääärligt varm kväll.


Om det är nåt som är roligt, så är det att diska! Hon började även plocka det rena ur diskstället och lägga i sitt diskvatten...... hahaha. Plaska med vatten är ju alltid kul!!


Vi har även varit ut på några cykelturer :)

Tyvärr så har de blåst så mycket dom senaste dagarna att de inte varit så roligt att vara ute, man svettas och fryser för solen värmer med de blåser så förbaskat! Men men. Vi har ju varit ute ändå ;) Men hade nog varit de mer om de inte blåst så mycket!

Nu ska jag försöka fixa bloggen lite sommarsnygg!!!

Inga kommentarer: