torsdag 22 juli 2010

Husvagns semester i Orsa!!

Jonas sista helg på semestern, vi ville göra nåt riktigt mysigt, så vi lånade min pappas husvagn och åkte till Orsa camping. Vi hade jättemysigt, inte sån tur med vädret, haha, men mysigt ändå! Vi badade, gick runt björnparken i ösregn så vi var så blöta efteråt att det faktiskt rann av kläderna, haha, Sen blåste det så förtältet höll på att flyga iväg, men hur härlig helg som hellst!! Så fin och och stor camping, så fin strand, så härligt precis allt var!!! Verkligen glad att vi stack iväg!!!


Busungen försöker förstå vart vi är, och hur vi ska bo.


Detta var direkt framför våran husvagn, kan man ha fått en bättre plats??!


Detta var direkt framför våran husvagn, kan man ha fått en bättre plats??!


Buuuuus!!!



Busungen i våran säng.


Svanarna vid badplatsen. man önskar att man hade en bättre kamera vid såna här tillfällen..!!


Tiger.


Utsikt från parken.


Utsikt från parken.


Tigrar.


En dyblöt men glad Tuva på björnparken.


Middag, spagetti & köttfärsås. Myyyys!!!


Lite tända ljus och ett glas kallt vitt vin på kvällen är aldrig fel..!! Fast de blev cola efteråt, hahaha.


Svanarna var väldigt närgångna, vi gav dem bröd och vi fick backa hela tiden för dom väste för att få mer, och gick då närmare, haha.

1 kommentar:

Madde sa...

jag förvånas fortfarande över hur stor hon har blivit :O tycker det var nyss hon var liten liksom haha.. fast jag tycker ju att Kevin växer så det knakar också så inte konstigt att hon är stor ;)

sv: ja asså jag har också alltid sett att jag ska amma och jag trivdes med det tills det började göra så ont så att jag grät varje gång han tog bröstet. Jag har näring i mjölken men inte mängden. nu kör jag med ersättning också oc han håller sig mkt längre på det. Jag ammar när jag kan och pumpar annars. Men jag är också uppvuxen på ersättning och Kevin hade växt bra nu och gått upp bra i vikt så jag är inte så orolig :) är dock less på alla som hela tiden säger att jag ska fortsätta amma.. de är inte deras bröst som gör ont liksom haha