onsdag 4 augusti 2010

Internet krånglar än.

Därav den dåliga uppdateringen, plus att jag jobbar. Men slänger in några bilder från i söndags när vi var och matade Jonas fasters & kusins hästar med morötter och bara en allmänt söt bild på Tuva & Listo.




Klappar hästen Hejdå utanför hagen.

Stoppar till hästen sista mumsbiten innan vi far hem, gullunge!!



Myser med Listo i soffan i måndags :)


Annars händer inte så mycket, just nu jobbar både jag och Jonas och sen umgås vi, åker å hälsar på folk och leker :) En kvn till oss fick ju en liten Thea i fredags, hur underbart söt som hellst!!!!!

1 kommentar:

erika sa...

Hallåj kusse

Hoppas allt är bra med er!!! I morgon förmiddag finns det något till dej inne hos oss :-)

många många kramar!!!
(jag kom på här om dagen att jag skulle bygga en mobil till dej...fan! det hade jag helt glömt bort!!! förlåt!!! jag håller på att leta material för full nu!!!)