lördag 29 januari 2011

Förkylda som attan

Så jag har inte kunnat vara ute och njutit av det härliga vädret! Jonas och Tuva var och åkte pulka igår och lekte med Tuvas kusiner, jag var hemma ja och orkader inte följa med. Dötrist!! Men jag känner mig piggare idag, därimot så blåser de rätt hårt. men en stund ute ska vi väl hinna med, plus att vi kan ju hitta på skoj inne också om denna pigghet håller i sej!

Blåste så hårt igår eftermiddag/kväll så när jag lagt mej så trodde jag de var ett tåg sm kom (järnvägen är alldeles bakom vårt hus) men de var vindar. hmmm.....!!

och eftersom jag aldrig tar mig för att ladda över bilder till rätt dator (har lovat att inte fylla upp laptopen med foton) så har jonas lovat att föra över dom till rätt dator ikväll, så då kanske jag faktiskt får in bilderna jag lovat så länge!! ;) jag själv tycker de är dötrist att läsa bloggar utan bilder..:!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej hej

Usch..krya på er..förkylning är inget kul.

Ska kolla igenom bloggen nu..

Elin sa...

Jaa, Thea har blivit jätteduktig på att prata! Hon sa massa som man inte fatta först & sen på en vecka typ så lärde hon sig prata jättemycket :) Tror det beror på att hon har en "låtsas syster" som bor här hos oss varannan vecka som är 2 år äldre, som hon ser upp till & lär sig av!

Men när dom väl fattar hur man gör så ramlar orden ur munnen så vänta du bara ;)

Therese Å sa...

Hej :) Jag ska söka till socialpedagog utbildningen och den finns bara i Trollhättan :( Sen blire närmare för Johan till jobbet, 17 mil istället för 65 :O) Jamen precis, lika bra o skaffa barnen först och sen plugga, spela roll i vilken ordning :D Vad ska du läsa till?