måndag 17 januari 2011

Lite fräschare...

vad tycker ni om stilen på bloggen nu? Äntligen tagit mej för att göra en ny header också, bild på Tuva, Nova & Buddha, Ådi & lillebror :) Sen om ni kollar på höger sida, finns det ju lite spalter och bilder. Har ändrat i texten om mig och sen lagt in en bild på katten Listo också nu bland fotona, under bloggarkiv finns den :) Älskar att man kan lägga in bilder på sidan, lite roligt att kunna ha lite olika bilder sparade som syns hela tiden :)

och gissa vad? den andra datorn har slutat krångla och IKVÄLL kommer det upp foton till julaftonsinlägget och såna grejer! Skönt!! :) Men de blir ikväll, för nu har jag slösat tillräckligt med tid framför datorn, nu ska jag fortsätta göra nytta, jag torkade golven och skulle bara kolla mailen, se hur de gick... hmm..... ;) hahaha

1 kommentar:

Sandra sa...

Fin bloggen blev :)

Sv; Haha okej skönt att man inte är ensam om alla kilon. Tycker man läser överallt om folk som bara gått upp några kg :P Jajjemen i sommar då jäklar ska jag ut och promenera med vagnen, jag och wilma ska banta haha.

Okej, hah ne de kan ju va bra med en i hallen då :P Vi har ju flera såna byråar och dom är kanon tycker jag. Fast de kommer nog bli lite problematiskt när ungen börjar gå och håller sig i lådorna, då blir det nog en hel del fingrar som kläms. Får hitta på nån bra lösning till de sen :P

Hoppas det går bra hos bm och att ni får lyssna på hjärtljuden :) Sj ska jag dit nästa torsdag, åh det är så lång tid =/