tisdag 4 januari 2011

Tisdag, vilken härlig dag ändå..!!

Ja, inte för att nå speciellt har hänt, bara en trevlig dag ändå :) Tuva har tillbringat några timmar på dagis, när jag skulle hämta henne så mötte jag dom för dom var ute på promenad, min stora lilla bebis :) Hon älskar att traska på ute!
Nu sover hon lite middag, utan alla sina snuttisar. Dom ligger på dagis! jonas ska hämta dom när han åker förbi. Tur att hon somnade ändå, annars ska hon ha sin spelande kossa, sin lilla docka och en ior-nalle med sej när hon sover. De blir lite att bära på för henne..!!

Jag har lust att hitta på nåt, lust att kanske åka på drakborgen eller till badhuset som finns i Sundsvall..?? Men nu är första helgen på länge vi inte har massa saker att göra, så vi ska väl bara vara hemma tror jag, vill de också..! Kanske åker till Fränsta å badar lite på fredag eller nåt? jaja, får fundera på det... :) Tuva älskar det iaf :)

Inga kommentarer: