söndag 5 juni 2011

Livet är bra fint..!!

här var de inte mycket till liv! men vi har rätt så fullt upp som säkert många förstår! just nu sitter jag med Ruben i famnen å Tuva trycker på tangentbordet samtidigt som mej, så alla stavfel kanske jag inte ser ;)

har knäppt bilder iaf sopm jag förhoppningsvis kommer ihåg att lägga upp ikväll!

idag har vi varit i fränsta badhus på kalas för Tuvas kusin Gustav. Så bada, äta glass, få dricka läsk som alla dom större barnen (han fyller 6år i morgon) och dessutom få lite godis, tro mej, lillgumman ville inte åka hem!
I fredags var vi hos dom cokså, Tuvas faster med familj alltså, åt tacos å hoppade den älskade studsmattan med efterlängtade Oskar. Men får nog vänta med tacos igen, Ruben fick ont i magen den kvällen, såtroligen pga maten!
Har även varit till Ljusdal en sväng till min pappa, jag å barnen, så Tuva fick busa med morfar å äta lunch på uteservering å sen gå på dollar :) Skoj! Hmm, var väl i torsdags de!

Annars då? Hmm. Jag ammar å ammar å ammar typ. haha. Försöker hinna vara med Tuva också, och sen när Jonas går å lägger Tuva så ammar jag oftast, sen är de disk, ta av golven, mata å rasta hundarna. De är inte så mycket mer vi gör känns de som :D hahaha. Men nu när de börjar bli varmt så blir de lite mer utflykter till badplatser, sen kommer de bli lite djurparker osv, åså kommer ju Jonas syster från Danmark med familj upp i Juli!

Nä, nu är de dax att amma igen ;) hahaha. Sen blir de hamburgare till middag, mums!!!

försöker komma ihåg bilderna ikväll..!!

Inga kommentarer: