söndag 21 augusti 2011

Söndag, snart slut på helgen igen!

Tiden går undan, hinner ju aldrig med! Igår var vi till barnens faster med familj, Tuva ropade av glädje å hennes kusin skrek rakt ut, dom har verkligen tok kul med varandra! Plus att dom fick lite lördags godis, sen blev de hoppning på studsmattan, gunga å lek i sandlådan i små regnet. Med deras pappor, jag, Mia & Ruben satt i ute rummet istället ;) hahaha. Måste passa på medans man kan! Sen gjorde vi hamburgetallrik när vi kom hem, gott!!

Jag fick sova idag, gud så skönt! Ruben åt 2 gånger i natt å sen var han vaken mellan 4 å 7.30 typ. när jag matat han så kom Jonas å hämtade han vid 9, sen sov jag till 11.30!!!!! Men men, Ruben är 3 månader plus att jag vaknade varje natt innan han föddes också i flera månader, de behövs lite extra sömn ibland ;)
Så vi var till barnens farmor å fikade, nu sover båda 2 och vi ska äta mat å sen troligen gå till lekparken en stund när hon vaknat. :)

Nä, nu ska jag plocka lite snabbt sen slappa innan barnen vaknar!!

Inga kommentarer: