måndag 15 september 2008

en blogg...

haha, jajjemen, då hade men ordnat en blogg..!

jag har aldrig haft någon förut, så vi får se vad som händer med detta..!

Kommer så småningom att lägga in bilder, men har ingen kamera än, kommer en i slutet av denna månad så då kommer det bilder..!

Än så länge så sitter jag på jobbet, slutar inte förrän 17.45 då blir det nog en längre prommis med hundarna å sen förhoppningsvis badkar eftersom jag är ledig i morgon och vill mysa lite..!
Börjar dessutom bli tjock nu, gravid i vecka 17. haha, jajjemen, jag ska ha barn...! Trodde jag inte skulle komma än på några år, men alla olyckor är inte dåliga. :) vi är jätteglada över detta iaf. :) Längtar som galningar!













**********************************
15.24

Nu är det bara 2 timmar kvar av den här dagen, tycker jag har suttit här i tusen år ungefär..

Ont i skallen som tusan, ska bli skönt med en promenad och sen mat innan badet..!

Men huvudvärken har gett resultat iaf, jag har bättre procent än på läääänge. det ska tydligen vara värt det.

Måste även koka ris när jag kommer hem, min lilla valp har diarré. Orka.


Inga kommentarer: