onsdag 17 september 2008

Onsdag...

jajjemen, bara onsdag än..! Jag var helt övertygad om att det var torsdag tills jag såg schemat, snacka om slag i ansiktet..! Jag som faktiskt är ledig i helgen och trodde att det bara var 2 dagar kvar..! men men, bara att bita ihop..!

Utställning hela helgen, Lördag sveg med Buddha å Skalman, söndag Ljusdal med samma hundar. Nu ska jag inte till sveg utan Erik åker med dom, eftersom det komer en man och ska hämta twixer och han ska få flytta till vargön..! Mannen verkar vara perfekt, hoppas verkligen att det äntligen blir bra för min golden pojke. :)

synd att jag inte har någon kamera, ska ju trimma han på fredag kväll. och jag får ingen kamera förrän om en vecka då jag fyller år.

Men kanske kan låna någons, eller Jonas mobil som har mycket bättre kamera än min. han har aldrig varit så här hårig, så vi får se.

Var på Sex and the City igår, den var asbra..! Emma tyckte också det, Jonas verkade mest känna sej obekväm eftersom det var han och en gubbe över 80år som var de enda manliga inne på bion. just innan filmen började så dök de upp en kille till iaf, haha. Men han ville ju med ;) så söt så.






Inga kommentarer: