torsdag 18 september 2008

Torsdag..!

Idag är det torsdag, började inte förrän kl 17 och det var såååå skönt!

Var ute på en kvällspromenad igår kväll igen, Jonas följde snällt med. han verkar ha upptäckt att det är ganska skönt att gå en timme eller mer på kvällen med hundarna, s

peciellt när man går efter en grusväg med dålig belysning så det inte är nå andra människor där, då kan ju hundarna sringa lösa med sina reflexvästar på sig. :) älskar att gå när det är så svalt och mörkt ute, känns som att man verkligen kan andas då! och det är så avslappnande.

Idag gick jag promenaden själv, Jonas jobbade ju och jag komemr till 22 ikväll.
Tycker han är så snäll som följer med på promenader, han har ju ingen anledning egentligen.
men som sagt, han verkar tycka det är skönt också.

Önskar jag kunde få min kamera snart, så jag kunde lägga in lite bilder..! eller snarare, knäppa bilder iaf..! hundarna är så söta när dom springer och leker! (dessutom vill jag fylla år så jag får äta tårta :D:D:D)




(Trey efter en blandras utställning och Buddha efter Sveg och Ljusdals utställningen 2007)

Inga kommentarer: