torsdag 18 september 2008

Fredag och kortdag..!

Idag jobbar jag bara 4 timmar! 9-13! Det var länge sen jag jobbade så här sköna pass kan jag lova. Men de är tur att jag slutar tidigt, annars skulle jag nog aldrig hinna allt jag behöver göra.
jag måste laga mat, baka äppelpaj, duscha Skalman, duscha och raka Buddha, klippa klor, packa deras saker inför utställningen, hämta hem twixer, klippa och trimma till han så han inte ser så förjävlig ut osv osv osv. Sen vill jag gärna hinna pussa lite på Jonas också. Hoppas han blir hemma ikväll, annars blir det inte mycket pussande. :(


Undrar var jag ska göra av Trey. Vill inte ha honom hemma när Twixer kommer, han blir så uppstressad av han (det är ju bla därför han ska få flytta)

och hos mamma blir det svårt eftersom hennes karls barn är hemma. men kanske ändå, ska höra. Om jag får med mej en bur hem så kan ju trey sova i den i deras sovrum. Smart! :)

Min fina treyigamannen.. Hur skulle jag klara mej utan han? <3


Fast just nu är han inte så fin, fäller som tusan och börjar lukta hund, behöver en dusch..! Han ska få duschas i det nya schampot som luktar bär, mm..! Även Skalman ska få det, Buddha därimot får nöja sej med ett annat schampo som ska vara bra för nakna hudar. han kommer ändå lukta gott eftersom han blir insmörjd i bodybutter.
Fast jag vill inte duscha trey hemma, har bara badkar nu, orka det! Får ta ner han till Annikas hund och katt, får göra det till veckan, får stå ut med illa luktande hund tills dess.

Inga kommentarer: