måndag 22 september 2008

Måndag...!

jag har inget internet hemma än, därför skriver jag bara när jag är på jobbet..!!

I förrgår kunde jag känna något som rörde sej i magen!! Trodde att det var typ gaser eller nåt (låg på rygg i sängen och klämde på magen) men nu läste jag att "om du känner nåt i magen så är det inte gaser, det är barnet som snurrar och sparkar och slår"!! Lillen då.. :) Måste ligga å känna ikväll igen då, haha. Är ju i vecka 18 nu. :)
snart dags för UL, bara 11 dagar kvar nu... :) Och när vi ändå är nere så ska vi passa på å shoppa i sundsvall, massa mys garanterat eftersom man just fått se bäbisen. :)

Nu till annat...
I helgen har det varit utställning i sveg och ljusdal plus att Twixer flyttade till vänersborg.
Utställningen i Sveg så blev Skalman BIR över sin kullbror och Buddha BIR BIG 4 men var ensam i rasen. Men BIG 4an är jag nöjd med. :)
Sen på söndagen så vann en annan hane överf Buddha men han fick HP iaf och Skalman kom som 3dje bästa hanvalp av 4, hans mycket mer utcecklade bröder vann. :) Men han fick också HP.
Grattis till magda som stod som BIR och BIM med Zäta och Wilma, BIR, BIG1 och BIS 3 med Maggan och BIR (hennes mammas valp blev BIM och det är magdas uppfödning) och BIS 1 valp med Clay! Även bästa uppfödare och avelsgrupp! Hon var bara lite yr av alltihopa igår kan jag lova..! Kul som tusan var det! (Det är hon som fött upp skalman också)
Kommer lägga in lite bilder från utställningen som blev knäppta, ska bara få dom mailade till mig först..! :)


Inga kommentarer: