tisdag 14 oktober 2008

fortfarande tisdag...

16.43

hmm, dagen tar verkligen aldrig slut.. har över 2 timmar kvar tills jag slutar, och allt går lika segt fortfarande..! (för mej alltså, programmet fungerar iaf nu) Hela dagen försvunnen på att sitta här.. dom som jobbar frivilligt måste det ju vara nå fel på. (om det inte är nåt man verkligen brinenr för dvs) jag skulle lätt kunna sysselsätta mej varje dag om jag vore ekonomiskt oberoende..!

**************************************************************

jag tänker säga upp mej från jobbet. jag kn ju tydligen inte sälja nåt ändå..!! har hittills på 2 timmar och 40 min lyckats gjort 4 bokningar, fy fan...!! får bara samtal där dom vill kolla hur mycket det skulle kosta om dom skulle boka. gick just miste om en bokning på nästan 50.000kr...! jag SPYYYR. eller ja, ganska uppenbart, jag behöver inte säga upp mej för jag komemr få sparken ändå. nu blev dessutom systemet segt. fy fan.

Inga kommentarer: