torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Jajjemen. Var ledig igår, var ut på en långis med vovvarna på morgonen, sen grovstäda jag överallt, skrubba badkaret och damma å höll på. trodde min rygg skulle gå av efteråt, haha. Gjorde dessutom köttgryta för första gången i mitt liv, och den blev BRA. haha. för tunn sås, men jag hade inget mjöl eller nåt, haha, oops. men gott ändå. :)

Idag börjar jag inte förrän vid 17 tiden, så jag har varit ut på långis igen, skönt som tusan. pussat på Jonas som var hem på lunch, nu sitter jag vid hans dator och ska äntligen lägga ut bild på min födelsedagspresent..!!


Jag har nog världens snällaste å sötaste pojkvän ja..

Här lägger jag in lite fler blandade bilder, Här kommer en på Trey när jag var och släppte dom på morgonen eftersom jag jobbade långdag. Härliga frost!


Buddha å Skalman behövde värma sej lite när dom kom in igen...

Trey är så söt. Han vill också få plats i bädden. Men med lite vilja så kommer han ner i den.


Nova är skendräktig... ORKA.. anledningen till att hon sällan är med på bild är för att hon så sällan är så pass långt ifrån mej att hon kan komma med. här är en suddig dålig bild. men men. Ska försöka knäppa nå bra på henne, ska försöka anstränga mej..!




Och sist men inte minst, en ny magbild. vecka 21. Den är alltid mycket mindra när jag kliver upp, känner mej som att jag är i vecka 35 typ varje kväll, haha, den typ sväääer ju mer jag äter, haha.

Inga kommentarer: