måndag 20 oktober 2008

Måndag

Haha, några dagar sen man skrev igen..! va kass man är. men men. jag har ju annat att göra än att sitta å glo i en dator dagarna i ända..!


I lördags var jag å Jonas vid 2 olika utkikstorn, de va kul. :) Hade varit vid det ena en gång förut, bergåsen, men vågade inte klättra upp denna gång (satt dessutom varnings skyltar, tornet är trasigt) men Jonas gick upp å knäppte kort. Trey hängde på, haha.

Sen åkte vi vidare till Flataklocken, där vågade jag mej upp..! fan va högt, jag som är så höjdrädd, inte smart! haha.

Sen åkte vi å släppte hundarna en sväng...


Sen var vi till en kompis å kolla på film på kvällen, chips å dipp å godis.. :D massa gott..! Snaskigt värre!

Sen på söndagen gjorde vi inte så mycket, var ute på en långis, sen så städade jag å gjorde köttgryta (som jag tömde så mycket svartpeppar i så man hostade dom första tuggorna, haha. matlagning har aldrig varit min starka sida) som Micke som jag gått i skolan med kom och åt med oss, alltid kul att träffa han, svårt att träffa någon så sällan som man träffade varje dag och dessutom delade lägenhet med. Trey blev överlycklig iaf. :) Jag med också, haha.Sen så gjorde vi nog inte så mycket mer. :)

Sen blev det ju MÅÅÅÅNDAAAG, helda dagen dessutom! var ute på en långis, kallt som tusan, rått var det. Rena, mysiga hundar hade man med sej in sen. :D



Sen har det inte hänt så mycket mer.. Lagade lunch (spagetti å köttfärsås om någon är intresserad) sen myste med Jonas när han slutade och sen åkte jag å jobbade. Det är där jag är nu. Ursäkta flygbilderna här uppe, gick inte på nåt annat sätt tyvärr.

1 kommentar:

Julia sa...

Svar: Vad kul!
ROligt med bebus:) Hur känns det? Kram