onsdag 8 oktober 2008

Torsdag...

Torsdag idag... så skönt!
Hade sån huvudvärk innan jag slutade så jag var nära att kräkas flera gånger innan jag var hemma, kastade i mej en stor tallrik mat och sen försökte jag bada bort huvudvärken, hade matat å rastat hundarna å låg i sängen redan 21.30 för det bara srakade i skallen på mej.
Skalman började pipa vid 04-tiden i morse, jag är så mörkrädd så jag knuffade på Jonas och frågade honom om han kunde gå ut med han.. ;) de gjorde han så snällt så. Sen efter det så hade jag världens mardröm och vaknade tillslut med sprängande huvudvärk igen..!!!! men men... ska bara jobba 4 timmar idag, så de ska nog gå.. :)

det var min härliga kväll och natt det. :) vem är avundsjuk??! haha. Men jag slutar om ca 3 timmar nu, så det är ju lugnt iaf.

Det regnar idag. Ganska skönt ändå, jag älskar ju alla väder, haha. Då kan man ta en blöt promenad sen och sen städa å dricka the å mysa lite.. :)

<3>


Inga kommentarer: