måndag 6 oktober 2008

Ultraljud och halva tiden gått..!

Jag har inte skrivit på flera dagar nu eftersom jag inte jobbat, men snart har jag internet hemma och kan fixa det ändå. :)
Vr på ultraljud, bäbisen såg mega fin ut, fick BF den 1 mars, samma dag som Jonas pappa och min brorson. :) men den knep invist men benen, sparkade och hade tillåmed fötterna ovan huvudet, men knep ändå envist men benen så vi fick inte se vad det ver. :( tokbesvikna eftersom vi både ville veta. men men, inget att göra åt, den såg ut som den skulle iaf och vi fick fina bilder.

Annars då? hmm. träffade Jenny och Bella i lördags också. var även på en fest i fredags. i söndags var min söta pojkvän lite bakis, men följde troget med ut på en långpromenad på 1,5 timme i höstvädret. han är så snäll. :) sen städade vi som galningar, Jonas for och tvättade bilen och kom sen hem å tömde å fyllde diskmaskinen å hjäkpte mej sätta upp taklampa och ljusstakar osv. han är så snäll. :) men han vill väl också att det ska vara fint eftersom han också ska flytta in, haha. inte asmidigt att ha högt i tak och två korta personer ska försöka få upp taklampa, haha. jag ska försöka lära mig ha kameran med när jag är ute så jag kan lägga in lite bilder osv. är ju ute megamycket men kommer aldrig ihåg kameran.

Nova och Skalman har varit dåliga i magen i natt och idag, även spytt. orka. hundspyor på alla hundfällar nu nästan, världens hög på balkongen typ. orka. ska tvätta dom i morgon, håller på å tvättat våra kläder nu.


och igår så var det myspys med först chips pch dipp, men bad men tända ljus (jag å jonas kommer skrynkla ihop till 2 russin för vi badar så mycket) så det var mysigt värre innan man ska sova. :)


Skalman i Erikslund. Foto: jenny Carlsson

Inga kommentarer: